21.6.11

❤ Because you loved me ❤

You gave me wings and made me fly
你给我双翅,让我可以展翅高飞 

You touched my hand I could touch the sky
你拉我的手,让我可以碰触天空 

I lost my faith, you gave it back to me
我灰心之时,你帮我重拾信心 

You said no star was out of reach
你说没有做不到的事情 

You stood by me and I stood tall
有你的支持,我就有了勇气 

I had your love I had it all
有了你的爱,便有了一切 

I’m grateful for each day you gave me
衷心感谢你给我的每一天 

Maybe I don’t know that much
也许除此之外我所知不多 

But I know this much is true
但我对你的爱,我深信不疑 

I was blessed because I was loved by you
被你所爱是上天眷顾
You were my strength 
你就是我的力量之源

You were my eyes when I couldn’t see
当我视而不见时,你就是我的明亮双眼 

You saw the best there was in me
你发现了最好的我 

Lifted me up when I couldn’t reach
当我无力攀登时,你把我托起 

You gave me faith ’coz you believed
你对我坚贞不渝 

I’m everything I am
因为你相信我就是我 

Because you loved me
因为你爱我 














You were always there for me
你总是在那儿守侯着我 

The tender wind that carried me
像一阵轻风,将我托起 

A light in the dark shining your love into my life
你的爱就如黑暗中闪耀的光芒
 
You’ve been my inspiration
你就是我生活的激情 

Through the lies you were the truth
你让所有的谎言都不存在 

My world is a better place because of you
因为有你,我的世界更美好

You were my strength when I was weak 
当我虚弱无力时,你就是我的力量之源 

You were my voice when I couldn't speak
当我缄默不语时,你就是我的口舌代言 









因为你相信我就是我


因为你爱我 

沒有留言:

張貼留言